Za službu PTS můžete platit více způsoby. Vyberte si ten, který Vám nejvíce vyhovuje.
Veškeré dobíjení provádějte na náš bankovní účet (číslo účtu a fakturační údaje naleznete zde) a jako variabilní symbol vždy uvádějte Identifikátor klienta (ten jsme vám zaslali v e-mailové zprávě na vaši kontaktní e-mailovou adresu ihned po dokončení objednávky). Identifikátor naleznete také ve své Individuální zóně v záložce Nastavení uživatele.
Celá zaslaná částka bude připsána do kreditu.
Dobití proběhne do 15 minut od připsání platby na náš bankovní účet.
Pozor! V případě, že uvedete nesprávný variabilní symbol, nebude kredit připsán k vašemu telefonnímu účtu. Doporučujeme vždy zkontrolovat, zda byla platba do kreditu úspěšně připsána. V případě nesrovnalostí kontaktujte zákaznické centrum.